Nolia

Oj va roligt det va igår inne på Nolia. Jag har ju aldrig varit där förut och inser nu att jag skulle behöva åka in en dag till :)  Det finns ju verkligen allt å lite till där..   Min man är ju inte speciellt förtjust i att gå runt att trängas med en massa folk så jag och Felix fick åka in med Bosse, Carina, Lars & Felicia.  Det va som sagt väldigt trevligt så nu ska jag titta med valpögon på mannen och hoppas att han vill åka in med mig i helgen ;) annars får väl han va hemma med Felix så får jag åka in med Anna. Även hon har redan varit inne en gång men känner att hon skulle kunna åka in igen.. Här hemma håller vi ju på att fundera på hur vi vill ha det när vi ska göra om kök & badrum så jag vill verkligen in igen och få lite tips och idéer..

Idag har vi varit ner på kvarn och ätit lunch med Anna..  Lika trevligt som alltid!  You are the best AnnaBanana!!!

Ja å så kom mitt paket ifrån H&M Yeey det va verkligen super snygga tröjor, så nu hoppas jag att Tommy gillar sin skjorta..
Det är såå himla konstigt hemma nu när Tommy har börjat jobba, det va ju som ganska mysigt att ha han hemma när man själv va ledig..  Men jag är glad för att han har fått jobb å har nått att göra på dagarna plus att vi då kan börja renovera fortare när vi har 2 inkomster...  :) 

Ja just ja innan jag avslutar, Är det nån som är haj på mobiler så kan ni ju höra av er för nu har min mobil börja krångla så jag kan inte skicka mms å det betyder även att jag inte kan mobilblogga längre  :(  Å det är ju såå tråkigt för mobilblogga är ju så himla smidigt!!

Nä va tusan det regnar, jag som skulle ut och fixa i trädgården. Håller just nu på att flytta på en massa stora stenplattor, å dom väger bly!  Får hoppas att det slutar regna snart så jag hinner få undan några plattor innan Gubben kommer hem..

Kram på er!!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0