Helgen..

Började lördagsmorgonen med att Felix skulle vara en stor kille och själv hälla kanelen på gröten....
hmm det gick inte så där jätte bra...


Det syns nog inte riktigt hur mycket det egentligen blev.. Men med mycke mjölk och en ordentlig omrörning så gick det att äta...


Sen på eftermiddagen så åkte jag, Felix och Anna upp till buberget för en fika..  Mmm va goda kakor dom har däruppe...



På kvällen blev det mys i soffan och självklart tittade vi på melodifestivalen.. Men hur kunde bidrag nr 1 åka ut!!

Idag så gick vi ut för att skotta å va mycke snö det är nu... 



Vi va oxå tvungna att skotta fram bmwn för idag kommer det några som ska titta på den..

När vi fått fram den å startat den så körde Tommy en sväng, han kom tillbaks med ett stort leende på läpparna och sa -Men inte kan vi sälja den här!  Den är ju såå rolig att köra!
Jaja va säger man... Boys will be boys..


Felix stortrivdes i snön




Felix ville så klart inte gå in när det va dags men efter stora krokodiltårar så sover han sött i sin säng..

Kommentarer
Postat av: Mia

Lyckliga barn som inte tycker det är jobbigt med snö! ;-))

Kan det inte vara färdigsnöat snart????? Visserligen tyckte jag att det skulle bli kul med riktig vinter när jag flyttade upp, men inte så här mycket! L

2009-02-08 @ 15:39:11
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Kom hit och skotta bron och altan är ni snäll...

åhhh vad jag är less på snön :/

2009-02-08 @ 20:27:31
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0