Middag i Hällnäs..

Tommy kom och hämta mig straxt efter 4 för att vi skulle hämta Felix på dagis å det va tur, eftersom Tommy hade varit till frisören idag och klippt sig kort så kände Felix knappt igen han å va lite skeptisk till att kliva in i bilen..  Han såg för rolig ut när han tvärnitade innanför dagisgrinden och tittade skeptisk på Tommys nya frisyr.. 

Nu sitter vi i Hällnäs å är mätta efter en god middag.. Tack Lisa!
Självklart tog Lisa fram kameran och Felix fick stå modell

            
Ja jag vet han skulle oxå behöva klippa sig....


Vi fick oxå såklart stå modeller trots att det bara va Tommy som skulle bli fotad så att jag kunde visa er hans frisyr..

Avslutar detta inlägg med en av Lisas vinterbilder..

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Men snyft... Han som hade så fint långt tjockt hår... Buhuuuu... ;-)

2009-02-13 @ 12:37:09
URL: http://icelady.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0