Bild från gårdagen ..

Igår fick jag för mig att jag skulle borsta lite på Svante..  Och det här blev resultatet..

Å jag har bara borstat ena sidan på han.. Den andra sidan får vänta lite..
Men man skulle lätt kunna göra en liten hund utav alla päls som lossna..

Kanske ska forma en liten hund utav all päls å sätta ut på blocket  :) 
Det skulle ju vara en perfekt lägenhetshund, skäller inte å behöver inte gå ut på promenad...

Är lite missnöjd med resultatet i Let´s Dance hade hellre sett att Laila vann. Gillade verkligen deras shownummer!

God natt! Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha ja du när man tycker att Frodo lossar mycket hår ska man kamma Svante, det har jag ju märkt!

Ang. Lets dance så visst är Laila bättre på att dansa, men Magnus har ju gjort ett mycket större jobb, hon hade ju mycket högre förutsättningar än vad han hade!

2009-03-29 @ 10:05:07
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0