Vindeln- stockholm ToR 27 timmar

Nu är jag trött efter att ha lämnat Vindeln 20:10 i fredagskväll så kom vi ner till sthlm å ut till Åkersberga runt 9..  Tittade på bilen och den fick godkänt så vi köpte den och åkte hem till mamma och överraskade henne för hon visste inte att vi skulle ner.. Det blev ett blixtbesök på tio minuter å sen bar det iväg till ett garage där vi kolla över bilen en sista gång och bytte till vinterdäck. Sen satte vi oss i bilen för att påbörja våran färd uppåt igen å klockan 23:20 så klev vi in igenom ytterdörren å vi va äntligen hemma igen  =)  Så skönt att få ligga i sin egen säng..  Imorse kasta vi oss in i bilen igen för att åka ut till hällnäs å vi fick äntligen träffa Felix igen efter att vara ifrån han sen i onsdags så blev han överlycklig när vi kom in genom dörren! Har nog aldrig fått så många kramar ifrån han som jag fick nu!!  Han är såå go!


Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Å inga bilder på bilen? :-O He he...

2009-03-02 @ 12:57:27
URL: http://icelady.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0