Grillat är godast!

Idag blir det grillat å sån himla tur vi har för vi har precis grillat färdigt köttet så börjar det tok regna å nu öser det ner..

några torra fläckar under bordet och grillen..

När jag skulle fixa bea så insåg jag att vi inte hade nån hemma så tommy kasta sig in i bilen för att åka upp på affären å handla för bea måste man ha  :) 

Nu måste jag ta ut kroketterna ur ugnen.. Och stoppa felix lite för han har tagit kameran igen och har nog tagit 30 kort på bara några minuter..

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

det var samma sak här, vi hann grilla färdigt iallafall!

Sen fick jag iof. plantera färdigt i rabatten i regnet, men det gick ju bra det med!

2009-05-23 @ 08:41:32
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0