2 dagar kvar...

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag tills jag fyller 30 minus 2  :)  Hela den dagen ska jag tillbringa på Plaza i Umeå där jag ska gå en Ergonomi utbildning.  Det ska väl bli sådär men jag hoppas att jag ska hinna springa en runda på stan under lunchen :)

Den här helgen har vi mest spenderat i Sundö. Jag åkte ut dit direkt efter jobbet i lördags då Tommy, Felix å Svante redan hade åkt dit tidigare på dagen.  Det blev framdukat ett fat fullt med smarriga kräftor :)  Yeey det är ju sååå himla gott!!  Det roligaste va då Felix såg fatet och utbrister -Men mamma jag älskar ju sånna..  Haha han har ju aldrig ätit kräftor förut så den komentaren va så rolig... Men oj han hade rätt, han gilla verkligen kräftor så jag fick fullt upp med att skala medans han slurpa i sig en stjärt efter den andra.. Till slut så tröttna han och jag fick äntligen själv sätta igång och äta.. Mums!! 
Idag på morgonen så åkte vi ut till Sundö igen för att hämta hem Tommys bil som fick stanna där över natten. Sen bar det av hemåt igen för idag hade jag gett mig tusan på att få städa lite och det fick jag så nu är det städat och fint här hemma  :)
Anna kom även förbi och hälsa på så vi fikade ute i "pensionärskuvösen" som Tommy så fint kallar våran inglasade veranda.. haha...
Nu på kvällen har Tommy varit så duktig och klippt färdigt gräsmattan.. Nu skulle jag bara behöva plocka bort dom sista stenplattorna och kanske rycka lite i rabatten.. Men inte ikväll för nu är det dags för söndagsmys!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Tina, snart smäller det  :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, det närmar sig minsann! Välkommen till kärringklubben! Kram!

2009-09-21 @ 12:19:54
URL: http://detarvimotvarlden.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0