Länge sen sist..

Ja jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har haft fullt upp med annat. Vi håller på att kolla på hus, visst trivs vi här nere på Lia men vi håller på att kolla efter ett hus uppe på byn. Vi har ju lite olika krav när vi kollar så det finns inte många hus som passar oss.. Antingen så är det för dåligt skick eller för litet garage..
Jag har även blivit duktig och promenerar både morgon och kväll minst 30 minuter. Ska ta fram cykeln så att jag kan cykla upp på byn med Felix, han orkar ju inte gå hela vägen upp. 
Måste även ta mig in till Umeå och köpa ett par ordentliga promenadskor för dom jag har nu är inte så himla bra..

Den 2 maj så fyller Felix 4år.. Det är helt skumt att han är såå gammal!  Min lilla prins! Han ska få en stor studsmatta av oss när han fyller år.

Nä vi får se när jag uppdaterar nästa gång!


Felix på sin 3årsdag.

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tack för maten, den var god!

2010-04-26 @ 10:47:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0