Fredagsmys!

Såå himla skönt med fredag och det bästa är att jag är ledig imorgon. Imorgon så ska vi gå på loppis och så ska jag köpa lördagsgodis till mig, grönsaker å dipp. Jag har ju varit duktig nu å inte ätit godis eller druckit dricka på några dagar. Nu ska sambo kilona bort hade jag tänkt. Cyklar till jobbet varje dag och tar en långpromenad när vädret tillåter. Skulle bara bli bättre på att ta mig ner i källaren och använda min cross trainer.. Väntar på att korpen ska köra igång så jag kan hitta nå spännande där å gå på. Felix ska iaf få börja på bamse gympan. Han behöver oxå röra på sig. Han vill ju  börja spela innebandy när han blir större. Precis som sin kusin.  :)
Haha gick precis in å kolla på korpens hemsida och hittade höstens schema. Det kan ni oxå hitta här
Jag blev väldigt sugen på boxpasset och kraft & balans men det va söndag å måndag. kanske dumt å ta två dagar i rad kanske är bättre å hitta nått mitt i veckan.
Nä nu ska jag ta en frukt.
Trevlig helg!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0