Ja det är inte alltid lätt.....

För några veckor sen så satt vi och tittade på 112-På liv och död, vilket är en av Felix favorit program.
Då va det en liten pojke som kommit in till akuten efter att ha ramlat baklänges i soffan och slagit ett rejält jack i huvudet på vardagsrumsbordet.
Efter att ha undersökt pojken ett tag så säger läkaren - Ja, men det verkar ju iaf inte ha blivit någon hjärnskada
Var på Felix utbrister -vadå järnskada? Det måste ju va en träskada.
Jag blev väldigt undrande och fråga hur han tänke då...
-Ja men det kan ju inte va en järnskada, vardagsrumsbord är ju gjorda av trä.

Haha ja va kan man säga. Jag förklarade såklart va läkaren menade och Felix skrattade så gott åt att han hade tänkte så tokigt.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0